Kruidvat Strawberry Mask .t

Kruidvatmaskertjes , ik ben er dol op ! Ze zijn meestal van goede kwaliteit en de prijs valt heel goed mee . Dit maskertje kon zeker niet ontbreken . 

Strawberry Mask ‘ love it

Wat heel erg handig is aan het maskertje is dat het uit 2 delen bestaan , dus je kan er twee keer zohard van genieten en dit voor minder dan 1 euro . Super toch ? Op de verpakking staat er dat het je huid ontspant en verzacht ? Is dit zo ? Ik was heel erg nieuwd om het uit te proberen …

 

Op de verpakking staat er dat het masker een aardbei geur heeft , dit is inderdaad zo ! Ik ben al helemaal weg van de geur alleen al . De kleur van het maskertje is een beetje lichtroze .

Nadat ik het maskertje uit geprobeerd heb , had ik zeker geen spijt dat ik dit had gekocht . Mijn huid voelde zacht aan en ziet er ook frisser uit .

 

 

Hebben jullie dit maskertje al eens uitgeprobeerd ?

8 thoughts on “Kruidvat Strawberry Mask .t

Geef een reactie

