Post :D

Hooi , hier ben ik weer .  De vakantie is bijna gedaan spijtig genoeg , maar ben wel benieuwd naar de eerste schooldag ! Vandaag keek ik in de brievenbus en jaja .. er zat een enveloppe in met mijn naam erop . Ooh zo benieuwd dat ik was ! Het was een heel orginele enveloppe ik durfde hem nauwelijks te openen zo mooi . Willen jullie zien hoe hij eruit zag ?

De mooie enveloppe van Lotte .

Ik heb hem rustig open gedaan met een mesje , want hij was goed dichtgemaakt met plakband dus was bang om hem te scheuren . Toen de enveloppe eindelijk open was nam ik meteen het briefje daaruit ! Wauw zo’n mooi handschrift dat Lotte heeft ! Ze gaf heel veel info over haar , heel leuk om te weten 🙂 Ik was echt heel blij met haar briefje . En haar brief zag er ook heel mooi uit !

Wauwie ! mooi briefpapier he ?

Meteen nadat ik hem gelezen had ben ik mijn brief beginnen schrijven 🙂 nog een heel simpel briefje uiteraard het is mijn eerste briefje .  Daarna ben ik opzoek gegaan naar papier om mijn enveloppe mee te maken ik wou iets anders dan een witte enveloppe dus na een tijdje zoeken , vond ik nog een blaadje papier met luipaardprint op . Dit leek me gepast voor een enveloppe 🙂

 

Mijn enveloppje is klaar 😀

En voor mijn eerste briefje wou ik er toch iets kleins bijdoen om het een beetje leuker te maken dus heb ik er een kruidvat maskertje bij gedaan 🙂

Hmmm .. heerlijk maskertje ! En dit voor nog geen 2 euro 🙂

Zo nu gaan we morgen maar eens ons briefje op de post doen ! 

3 thoughts on “Post :D

Geef een reactie

