WIN WIN WIN :D

Hoi Hoi , ik was zo eens wat aan het opruimen en ik vond iets wat ik twee maand geleden had gekocht maar nog nooit heb kunnen gebruiken …..  Een iphone hoesje . Ik had dit gekocht omdat ik een ipod had maar dit paste er natuurlijk niet op ( zo dom van me ) En nu dacht ik in mijn eigen waarom er geen winactie van maken ? 😀 Zo doe ik er iemand anders mischien wel plezier mee , hoop ik toch 😀  Wil jij kans maken op een iphone hoesje ? Lees dan verder

 

een zwart iphonehoesje bedekt met zwarte steentjes 😀

 

Wat moet je doen om het te winnen ?

 

  •  Volg mij via Bloglovin .
  •  Laat in een bericht je e-mailadres achter & de dingen die je hebt gedaan met je bijbehorende naam.
Wil jij extra winkansen ? Dit kan ! 
(+1) Plaats een post op je Blog  over deze winactie met link naar dit artikeltje
(+1) Plaats deze afbeelding op je blog met de link naar de winactie.
Liefss , Phaedra ♥
One thought on “WIN WIN WIN :D

Geef een reactie

