BeachhVacatioon ♥

Hooi , lieve Bloggers zoals ik vertelde vertrok ik naar de zee van vrijdag morgend tot zaterdag avond ( en ja het is nu AL dinsdag ) dit komt omdat ik tot vandaag bij mijn vriendje sliep en dus vandaag pas thuis ben. Het was echt heel warm aan zee , alleen spijtig dat we er niet echt naar de winkels zijn gegaan . We gingen meer om ons te amuzeren , maar dit is zeker en vast gelukt ! We zijn vertrokken om 8 uur met de trein en waren er ongeveer rond 10 uur in de morgend . We zijn ons gaan inchecken in het hotel ( klein maar fijn kamertje trouwens )

met mijn vriendje vlug een fototje trekken in ons hotelkamertje 🙂

Daarna zijn we meteen naar het strand vertrokken om te gaan zonnen , heerlijk weertje was het daar !

kijk eens hoe mooi weer ! En dit is nog maar in de morgend hé 🙂
– sorry voor de slechte kwaliteit maar camera was kapot gegaan laten vallen 😦

Na eventjes zonnen kregen we toch wat warm en gingen we lekker int water 🙂 ik zwem niet vaak in de zee , omdat ik bang heb van diepwater ;s , maar toen viel het echt mee en liet ik me helemaal gaan hoor . En dan was het eventjes tijd om met de go carts te rijden joepieee 😀


Trappen maar ! gezellig zo met acht op een Go cart hoor 🙂

Dan zijn we met z’n allen iets gaan eten aan de dijk , maar amai daar hebben we lang moeten wachten hoor . En dan was er nog eens ruzie ook een ongeduldige klant begon ruzie te maken met de mensen . We moesten terug naar het hotel voor onze strandspullen er te gaan leggen maar eerst wouden de jongens nog de speelhal binnen .

Mini bowling 🙂

De volgende dag kwam mijn Beste vriendin met nog een vriendin met de trein naar ons . Wat was ik blij toen ik hun zag . We zijn samen nog vanalles gaan doen strand , terrasje ,..

mijn beste vriendin , wat is ze toch een schatje helemaal naar de zee gekomen voor maar een paar uurtjes 🙂

& tijd om iets te drinken hé in de zitzakskes 😀

En dan was het nog eventjes genieten en in avond terug richting vilvoorde ! Bye Bye , Blankenberge dan .

ik en mijn vriendje nog eens ♥

Een beetje drank hoort erbij hé 🙂

Huplaaa tijd om terug te gaan 😀

laatse wandeling voor we de trein terug nemen . Byeee Byeee ♥

10 thoughts on “BeachhVacatioon ♥

  1. Deze post is voor mijjjj :D! Haha, wat zijn jullie leuk samen! Hij ziet er niet verkeerd uit en jij bent ook een mooierd! Je kunt wel vaker personal posts doen want het is heel leuk!

    XO

Geef een reactie

