How to make your own lipscrub ? ♥

Haloooo , hier even een do it yourself . Heb jij ook soms last van velletjes op je lippen  , en wil je dit niet langer meer ? Het is in 5 minuten klaar , dus even proberen ? Ik heb het alvast getest voor jullie . Het enige wat je nodig hebt is suiker , olijfolie en een lipbalsem dit meng je samen en zo bekom je jouw eigen lipscrub 😀

Ik ben zeer blij met mijn eigen libscrub en mijn lippen voelen nu zo zacht aan ‘ i love it ‘ .  (zorg voor een leuk potje om je zelfgemaakte lipscrub in te doen , ik heb gekozen voor een doodskop ketting waar je iets in kan doen )

  •  Bewaar je lipstick in de koelkast en hou hem niet langer dan 1 maand 🙂  GOOD LUCK with your own lipscrub

7 thoughts on “How to make your own lipscrub ? ♥

  1. Pingback: Cash4girls | glossyblogg

Geef een reactie

